åå underbara, fina text O.<

Åååh se där solen skiner,
vinden viner.
Himlen är blå,
bra ska vi alla må.
Pappa är rar,
för han är min far.
Fåglarna kvittrar,
Barnen fnittrar,
orka med detta,
det är så tråkigt så jag börjar svetta
-.-
Jaa där pappa har du det fiiina du ville att jag skulle skriva >.<

Idag har jag vare hemma från skolan med.
Men är dock mkt bättre.
Jag har en väldans hosta ;<
Och så har jag ont i halsen >:(
Men jag har ingen feber (tror jag) :)
Men imorrn ska jag va hemma igen. för då ska alla till sidsjön och jag får inte följa med :'((((((
BLÄ!
Jag vill åka skiiidor jueh!

Men jag har sutte vid datorn idag.
och så åkte jag och mamma en kort sväng till birsta.
vi byttemin jacka till en större storlek-en helt annan färg.
Vi gick oxå på bokrean :)
Jag köpte 4 böcker.
eller jag betalade för 3 st, en fick jag gratis (yy)
JÄLP jag blir red!(inte röd)
men pappa sitter och gör fula miner :O
Jah jah.... ska snart gå o borsta sen så ska jag läsa :)
Hejdå hörs imorrn.
KOM IHÅG finns på mobilen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0