ääämma

Hej hej !

Jag har ju sove hos emma :)
Vi har sutte vid datorn, hennes msn funkar inte ://///////////////////// HJÄLP OSS!
O så har vi hållt på i hennes "gungstol" kan man kalla den det ?
Ojah, ja ja vi har haft väldigt kul :)
HAHA! Oj oj oj....ja ja..orkar ine skriva men det hände en del saker x) MAHA
Jag åkte hem vid typ halv tre ;( Vid tio över fyra for jag te fotbollsträning :)
Det var flummm där :P
Oj, märkte att det inte verkar bli ett så långt inlägg....aja vi får väl se. det är inte klart än :P
Sen ska mamma måla mina naglar, haha x))
imorrn så äre skooola, orkar inte ;/
Jag har skaffat bdb... blevv söndertjatat... HAHA :P
Ja ja, jag heter eemiliab   vill du ha gästlösen får du fråga mej :)
hl
ämma älskling :')<3

Ja det blev ett ganska kort inlägg men ja ja, hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0