Alla hjärtans dag

Hejsan :)

Skriver ett inlägg nu på dan istället för på kvällen x)
ja ja, jag har tränat fotboll så här på  morgonen :)
Det var väl kul :)
Och jag har fått choklad av mamma och pappa :)
Dom fick polkagrisar av mej xD hihi <3
Jag har slaget in ett fin fint paket xD
Får se bild imorrn , ja tänk om jenny eller karin läsr bloggen. då vet dom ju typ vad dom får :o Hah
Ja jag ska ju spendera dagen med dom :)
Vi ska se på film, leka lite x) Prata o så :)
Vi ska köpa pizza oxå :)
O vi ska sova hos jenny :)
Kmr bli en kalas kul kväll <3
ja finns självklart på mobilen så bara att smsa :)
Kanske inte svarar på engång. men nån gång iaf 8D
Ja...
Fick finbesök förut :D

PEEEAK !

TJOOCKIIS <3<3

Är inte de här finbesök så vet inte jag !? :o<3

Näääe, nu måste jag nog gå o packa så jag kan gå till jenny :)
Hihi :D
Hare bra o puss <3
Ha en bra
Alla Hjärtans Dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0