cup m.m.

Hejsan hoppsan !

Idag så väckte mamma mej tidigt oxå.
Vi for till samlingen halv nio.
(Forts. på cupen.)
Första matchen spelade vi mot HKBK.
Dom var inte så jätte bra men heller inte dålig, vi var på deras planhalva hela tiden.
Men deras målis var jätte bra så mål kom inte !
Men sen tillslut så gjorde emma ett mål (Y)<3
Den matchen vann vi med 1-0.
Sen så åkte jag, mamma, camilla och jennifer till birsta. vi åt där.
Sen gick vi o kolla i lite affärer. För vi åkte dit halv tolv o det var samling två.
jennifer fick en tröja.
mamma köpte två filmer, en penna till mej och dextro till mej :)
Sen åkte vi tbx så vi va där ungefär halv två.
vi värmde upp o vi skulle möta ALNÖ -.-
Alltid alnö !
ååh måste alnö finnas. HATA alnö. japp de gö jag.
den matchen FÖRLORADE vi med 0-1.
Det var väl ganska jämt. eller det var jämt. men sen så fick väl alnö nåt tur mål o vann.
då fick vi åka hem.
hemma så satte jag mej vid datorn. vi kl.18.00-19.00 ja nånstans däremellan så åt vi middag. Kina mat :) Mumsigt !
O sen så har jag sutte vid datorn, bdb, gsm och gjort en massa bilder :)
Tkr det är väldigt kult.
Ingen har vare snäll och tipsat om nån sida ^P
Men jag har komme på ett sätt själv. MOHAHA. tro inte jag tänker säga eftersom du inte hjälpte mej.
så nej nej..
HAHA!
Jag är väldigt trött nu. jag har faktiskt gjort lite "läxa" oxå, och duschat x)
Men nu ska jag sova. annars kmr jag knappast klara av dagen imorrn.
puss hej.

Den där bilden har jag gjort själv. ja faktiskt, precis helt själv ;ö
Ja så kan man gö bilder.men hur ? HEMLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0