Dansi pansi, och ja... ?

hei hei!

Idag så var jag på skolan.
Kan inte komma på nåt spec. som hände.... ?
Men Malinsvedin följde med mej hem :)
Vi hade kult xD Haha fast vi gjorde ingeh mkt.
Vi spelade spel, 5 min kanske ? :P
O så satt vi vid datorn och gick en kort kort kort promenix.
sen gick vi tä sarah :)
Där var vi i kanske en kvart eller en halv timme x)
Haha, ja men det var kul iaf :)
Hon åkte hem vid fem ? hade jag fel ?
Nej jag vet inte...
PÅ SÖNDAG FYLLER JAG ÅR !
Får man en lite present då eller ? (aa) *blink blink*
Ja ja, klockan åtta var jag på dans :D
Jag o Frida björklund började ju.
Haha vid var 5 st i gruppen x)
Frida Birkemose kanske ska börja nästa gång :)
Och jag kan berätta att jag SÖG!
Haha jag var nog sämst >.<
Frida Björklund åker till USA på MIN FÖDELSEDAG :o :(((((((((((
bajs på dej x) <3
Hmm.... jag tror nog mamma vill att jag ska sova nu:P
Dansen började kl. 20.00 och slutade 21.30 :)
hejrå :)<3
(Har märkt att min ainlägg blir allt tråkigare och tråkigare ? x(( komentera gärna o säg vad du tkr, o jaah... vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0