exem ;(

Hejsan folk1 ! (folket) HAHA, (jag har INTE komme på de :f)

Idag har jag vare på skolan.
Bara som vanligt då.
När jag kom hem hade jag fått en julia tidning :) Och ett brev. jag vart nyfiken och öppnade de xD Höhö man kanske gör det men brev.
Det var iaf om innebandy skola i augusti.
Jag ska va med :))) Skit kul :D I en vecka nästan, 5 dagar :D
Typ nästan dirket efter mittnorden cup eller va de va xD
Ja ja många andra ska va med oxå :)
Sen så har jag väl sutte vid datorn idag...
Och tränat innebandy :)
Men jag hade ont i magen så jag gick av o satte mej på sidan. (Jag gick inte av, utan jag gick av planen)
O så har jag nå jäkla exem -.-

exem.

syns inte så bra men ja ja...tillräckligt för att du ska förstå att du inte vill ha.

Annars var träningen kul :) Jag hade Janes innebandy klubba (Y) Haha:P
Den var lite lång o så var det nå himla handuksgrejj på den. annars var den ju bra xD Hahah

O så har jag tränat engelska läxa. är inte säker att jag kan den x) ja ja...får väl duga. mamma sa nåt litet knep så nu sitter det nog.
Jag börjar få lite ont i halsen ;/ men jag SKA va med på idrotten imorrn. ända gången jag säger de ;o
Ja men vi ska ju spela fotboll, va kuul :D
jag får stå ut o ta det lite lungt. kan ju hända att jag har skrikit för mkt på cupen satt det är drf ?
Imorrn ska jag va m jenny :)<3
På fredag ska jag va m hanne :)<3
Nån dag om jag hinner ska jag va med malin och sarah :)<3
På lördag (alla hjärtans dag) ska jag o jenny ha de mys :)))<3
ja. men nu ska jag gå o borsta tänderna o så...
hej hopp då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0