FjäLLeN

KOMENTARERNA!? :O
Vart är dom?
Vill haaaaaaaaaaaaa. annars skriver jah inte!
Så det så. HUH!
*Tittar bort och ser sur ut*

Förlåt för att jag inte skrev blogg igår. (visst gjorde jag inte det ;)?)
Men igår så var jag på skolan. det var okej.
Jag var tyvärr JÄTTE snuvig/snorig men är mkt mkt mkt bättre idag. inte ens LiiTE snorig idag (yy)
O sen så satt jag väl vid datorn igår antar jag... ja inte en så intressant dag kan man säga.

Idag så har jag sovit 8D
Se så var jag m Jenny.
Vi var ute.
Det var ju jätte fint vääder :))
Först var vi bara ute o pratade.
Sen så bestämde vi oss för att ha piknik.
Så då gick vi in o gjorde fika.
Det tog faktiskt ett tag xD
Sen gick vi till tjärn o hade piknik :))
Vi hade 2 mackor var, en bulle var och varm choklad :) Möömmhs!
Varm choklad är ett MÅSTE när man har piknik på vintern.
Vi hade mysigt när vi satt där o fika.
Sen så hade vi brottning :D (y)
Höhö det var skit kul! <3
Älskar dej Jenny Bästa Vän :')<3
Sen gick vi in o pysslade :)
Jag fiixade med lite bilder o så i min "minnesbok" eller "bilddagbok" ja vad vi nu ska kalla den ;)
O så lyssnade vi på tAKiDA! :P

Jag gick hem vid...Halv sju?
Ja ungefär då.
Då satte jag mj vid datorn o så tog jag fram lite saker som jag ska ha m till fjällen.

Ja imorrn åker jag till fjällen :) (y)
Med mamma, pappa, ingela, hasse, nora och alice :D
Så jag kommer inte skriva blogg på ungefär en vecka.
men det spelar väl ingen roll eftersom dom som läser min blogg åker med till fjällen xD Haha !<3
Det finns ju antagligen inget internet där ;(
Hehe.
Bra det :P
För mej...
Nu ser jag på Melodifestivalen.
Så jah...
Hejdå :)

heYY FjäLLeN!
Hejdå husääät! 8D


Så här jobbig kan Ludde va x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0