fotboll

Hey hey !

Idag har jag vare på skolan.
Det har väl vare som vanligt ? :P
På idrotten spelade vi bandy vilket var AS KULT!
haha nästa vecka ska vi spela fotboll :))) haha på is med skridskor. SHIET VA KUL :D (Y)

När jag kom hem idag så...ja vad gjorde jah ? o.O
Haha jag minns inte. men om jag ska gissa så satte jag mej vid datorn.
Jo jag kom att jag läste lite. SEN satte jag mej vid datorn :P
Ungefär vid 16.10 så åt jag gröt x) blev STOR&STARK !
O så bytte jag om till fotbollskläder BLÅA STRUMPOR tog jag.
Sen vid halv for vi iväg till nordic. När jag komme fram märkte moa att OJJ jag har inga shorts m mej x) Så hennes syrra fick ta me dom.
O jag märkte att jag hade BLÅA STRUMPOR. men vi har ju vita. så MOHAHA mamma o pappa fick vända o fara hem igen o hämta dom :)
Vi värmde upp (för dom som inte förstår så skulle jag spela fotbollsmatch, det är cup)
Mamma kom typ 3  min innan matchen börjat så fick skynda massor :P
Vi vann iaf matchen :)))
1-0 :D
Hihihi....
När jag kom hem så åt jag. sen så varte dator o sen lite let's dance :D
O så har jag sutte vid datorn samtidigt.
Imorrn äre mer cup som gäller :)
Jag hörde att en som jag 'känner' eller vet vem det är iaf....har fått åka in på sjukhuset ;/
Ingen som läser denna blogg tro jag vet vem det är...så fråga inte. vet inte om jag får säga... men jag o sarah har deppat med sms. men sen  så vart vi glad för sarah, jag o malin svedin ska nog hitta på nåt nästa vecka :))
ja... men nu ska jag nog sova. är TRÖTT och så ska jag upp ganska tidigt !
hare bra hejja på mej imorrn nu bara :)<3

Pruppis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0