hämmah!

hej hej!

Idag har jag oxå vare hemma från skolan.
Jag har... sutte vid datorn xD
Jag tkr inte det finns så mkt att göra...
Jag har läst oxå... Saknar: Jennie 3år.
Den är faktiskt jätte bra :))
Jah,,,, har faktiskt inte gjort nåt mer idag...
eller jo vare med ludde och smsat.
Imorrn så får jag se hur det blir.
Det är bra om jag går till skolan för imorrn äre matte prov, och så vill jag inte komma så mkt efter i alla ämnen >,<
Men sen så äre bra om jag är hemma oxå....
För jag vill inte att hostan ska bli värre inför sportlovet... den har blive bättre (yy) mkt bättre. men den kan ju faktiskt bli sämre.
inte fatt jag tror att jag ska springa omkring på skolan. men ändå.
Ja vem vet... o så... jah... mamma sa att jag skulle va hemma en dag till.
men jag vet själv inte vad jag tycker.så jg bestämmer mej imorrn bitti. ja så ni får helt enkelt reda på imorrn om jag är på skolan eller inte x)
Innebandy blir iaf inte imorrn.
Idag blev det ingen dans heller ;/
Hmm... nu ska jag sova, läsa eller smsa.
får se vilket alternativ det blir.
antar smsa x]
Hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0