Hej jag heter emilia Hejdå!

Hej där!

Idag har jag oxå vare hämmah 8D
Men det är för att jag ska vara riktigt frisk på söndag när vi åker till fjällen.
det är ju ingeh kul att vara sjuk när vi är där :)
Jag har tyvärr fortfarande hosta D:
Blääää!
Men imorrn ska jag på skolan för jag vill träffa kompisarna innan vi åker o innan sportlovet.
o jag vill inte komma alltför mkt efter.

Men idaghar jag bara sutte vid datorn!
Fyrkantiga ögon är k00lt 8D (y'
Jag har faktiskt läst och spelat piano med.
Och sett på tv.

Jag har väl... inte gjort spec. mkt idag kan mann säga.
Men jag tar väl igen vecka jag kmr vara uta dator xP
Det finns inte så mkt att göra.

Nu ska jag typ duscha.
sen ska jag fiika.
Äre nåt jag borde berätta ?
Nej...vart inte ett så intressant inlägg tyvärr.
men jah...
Hejdå!

Kom ihåg jag ser dej xD
Tuntigt det låtääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0