Jejjifär <3

Hej där!

Igår vart det nog det längsta inlägget NÅGONSIN O.<
Ja ja...
Jag var nära att glömma att skriva inlägg idag med.
Jag stängde av min dator.
Så nu sitter jag vid pappas jobbdator och skriver.
Så det blir ingen bild idag.
Men jaa...
Jag har varr på dkolsn.
inget speciellt, jag har spelat piano. Gick väl okej.
Och vi fick reda på resultatet från svenska provet. ja vi hade ett i...onsdags?
Jaghade iaf 19/20.
Jenny hade alla rätt <3
När jag kom hem så satte jag mej vid datorn :P
Sen så åkte jag mamma och pappa o handlade.
Vi köpte mat, o saker tills på söndag-min födelsedag :D
Jag fick oxå Hello Kitty-plåster 8D
Höhö! söööta!<3

Sen så var jag med Jejjifär <3
Det var ett tag sen.
Men jag insåghur kul vi har.
Asså vi skrattar åt ingenting.
<o nät vi var sådär i asgarv så säger JENNIFER:
-Ta och varva ner nu!
Ja antar att ni inte fattar, men ja det var SKITKUL! :o
Vi har spelat lite kort.
Klätt ut oss xD
Bara pratat och skrattat,
ritat och sett på Let's Dance.
Hon gick hem nio.
Efter hon gick hem har jag sett lite på Let's dance och sutte vid datorn.
Men nu tjatar pappa på mej att han vill ha datorn...
Hmm...
får se om det blir ett inlägg imorrn...
har ganska mkt att göra.
Såhär:
Först på morgonen fotbollsträning UTE
Sen så har jag en innebandymatch.
O klockan sju på kvällen till elva så äre sport lördag :)
Kul kul. jag eller Julia har fått ihop ett lag så vi ska spela innebandy.
Kan berätta senare vad man gör där.
Men nu så ska jag sova.
Gonatt <3

(Spockis har dött... :/ en katt....<3 NEJ säger jag bara :'(   )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0