kort inlägg ;/

Yeeey duh !

Idag så vare skolan ! (ovanligt?)
O de va helt vanligt där...inget nytt. eller jo på typ skoldiscoot/festen så är temat hollywood.
Och man ska nominera några personer xD haha
Ja inget annat...

Jag följde med HANNIIIE hem :D<3
ÄLSK <3
Vi...åt billys pizza xD
Och så spelade vi wii. Om du undrar så är jag sämst på de ;o
O så ritade vi :) Vilket jag oxå är sämst på ;/ <3
HAH...
O vi satt oss vi datorn :)
jag åt middag där tacos :)
När jag kom hem så hade mamma gjort alla hjärtans dag middag.
så då proppade jag i mej lite till för det såg så gott ut, med förrätt o allt.
ja gott vare väl :D<3<3
Sen så har jag sett på tv o sutte vid datorn.
Har lyssnat på några roliga/gulliga låtar.
"vad du är söt, min kära lilla ponny"
Brevet från kolonien
Brevet från lillan
Teddy björnen Fredriksson
ja typ sånna xD<3
haha, nu ska jag väl typ sova snart.
Imorrn blire iaf mys med karin o jenny :)
Haha ska se en skräckis för första gången då x) (Y)
ja ja, kan hända att det inte blir nåt inlägg imorrn satt du vet :)
HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Det ska bli gräjt!:D

2009-02-13 @ 23:35:33
Postat av: nora

Jag är nog sämre på wii :p

2009-02-18 @ 19:21:16
Postat av: nora

Jag är nog sämre på wii :p

2009-02-18 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0