KRASH!

Hey hey!

Idag har jag vare på skolan...
Har väl vare NÄSTAN som vanligt. inte riktigt ;/
På morgonen först hade vi matte. eller ja egen studietid men jag jobbade matte.
O så skulle jag hjälpa agnes med ett tal. O det var minus. då hade hon skrivit upp 270-500
O jag bah:
-Ja du kanske ska skriva det åt andra hållet.
O då gjorde hon det, men hon bah,
-Man kan ju inte räkna ut talet bakifrån man kan ju inte ta ett större tal miuns ett mindre !?
Jag o jenny sa att det är ju precis så man gör.
Men hon gav sig INTE, så kunde man bara inte räkna. o så skulle hon visa oss att hon hade skrivit tal åt "rätt håll" i sitt räknehäfte.
O tänk, hon hade ett tal. SA HON. vi såg inte.
Men ja ja. hon gjorde aldrig den uppgifte idag. o imorrn har vi vikarie. undra vad han ska säga då xD HAHA om agnes säger att man t.ex. ska ta 40-5000 HAHA.
Kul vare iaf.

Idag hade jag mitt nya halsband med massa pälor som var olika färger,
A=Agnes        E=emilia(jag)
A-Det ser ut som ett bäbishalsband :)))
E-Bäbishalsbad?
A-Jaa, ett sånt som maan gjorde när man var liten, när man bara trädde på en massa olika pälor på sånna där fula band.
E-Jaha, tack xD
A-Nej men jag fick inte prata klart. det ser ut som det men ditt är fint.
E-Jaha?
O så sa jag till jenny x)
O agnes bah:
-Nej det ser inte ut som det. det liknar ett bäbishalsband.
HAHA, jag blev inte lessen eller nåt men det var väldigt kul xD Jag vet ju att hon tkr det är fint :P <3

O så sen på dagen så blev en kille i min klass VÄLDIGT ARG! Han brukar bli det, blir han arg så blir han ARG!
O oj vaad läskigt det var.
Nån hade frågat Linus vem som hade haft sönder papperkorgen då hade Linus svarat att det var *Han den arga* som hade haft sönder den. (Det är sant)
Men då sa *han den arga* att det inte var han o så vart han as arg o tog en stol o kasta in i skåpet.
ALLA tjejer vart asrädda o kuta ut i storklassrummet men dörren där inne var låst.
Vi var as rädd att *den arga killen* skulle springa efter oss med en stol.
O dörren gick inte att öppna vi fick PANIK. Panik panik panik vare verkligen!
O när vi sprang ut i storklassrumet hörde man ett KRASH!
O sen ett till KRASH!
Det visade sig att *den arga killen* hade kastat en stol UT igenom ett fönster.
Den låg på backen utanför sen efter.
O det var inte et fönster utan TVÅ.
Ja en kille i MIN KLASS har haft sönder två fönster på skolan idag.
Det är v'ldigt läskigt. det är synd att han ska bli sååååååå arg. ;/
Men det var jätte läskigt för tänk OM han hade kastat stolen på nån av oss !
Ja ja, han gjorde inte det vilket är väldigt bra.
Men Sarah fick en glasbit i ögat !? :o Stackarn <3
Hon fick gå till vård centralen. men det gick bra :)

Hemma har jag väl bara sutte vid datorn och gjort läxa.
Ja ja. tyvärr inge bild idag. Orkar inte :/
ja ja hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0