Ludde <3 Eller Lööde som MAJA skulle sagt!

hey hey !

Idag har det varit en helt vanlig skoldag typ.
Ingenting jag kan säga som har hänt. nåt spec. asså.
Jag o Agnes har väl varit som dom andra dagarna på sistonde.
När jag kom hem så fikade jag lite. sen så borstade jag tänderna 8D
Sen så VROM då var jag hos tandläkaren (mormor)
Mkt bra att det bara var mormor som tittade x)
Jag hade INGA hål :)) Yey mee !
Mormor tror inte jag behöver nån tandstälning.
Men jag ska på nån visning o då får jag veta.
Hoppas inte :P
Fast om jag ska ha tandställning får jag ju raka o fina tänder [yy]
När jag kom hem därifrån vilket var vid kvart i fyra så satte jag mej vid datorn, bdb, gsm o msn typ.
Vid fem vare middag. nån fisk :P Jag åt mackor x) <3
O så....vid sex så bytte jag om. vid halv sju for jag på träning :)
Det var faktiskt väldigt kul.
Innan träningen roade jag med på ett roligt sätt. Jag, Gina och Kimberly (linneas lillesyrra) lekte jagis xD SKIT KUL JU!
haha, o så på träningen skrattade jag typ oxå hela tiden, Gina var väldigt rolig. Hon sa massa dumma saker o pratade så kul x)
Vi spelade m 95:orna ;)
I början av träningen hade vi innebandy gympa, haha as kul.
Vi hade musik o gjorde massa saker :)))
Nu snart ska mamma måla mina naglar xD Haha, o så ska jag packa gympa väskan.
Sen ska jag väl sova. är nog bäst så :P

Go rumpa, mysig att pussa på x))<3

Älsklingen såklart <3

Ludde myste på min rygg igår :]<3

är han söt eller är han söt !? :o <3

Nu tittar jag på Sverige ryssland i hockey, sverigie leder med 4-3 :)
Ja ja hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0