mojbajli

Helluuu!

Idag så har jag vare på skolan....
ja som ni vet om ni läste mitt tidigare inlägg.
ja jag har ont i halsen ;/
jag var inte mäd på idrotten och inte Harmony med <3
Haha vi hade skit kul, vi skulle gå en promenad.
Vi gick till rännö badet och tbx (Y) <3
o sen så tog jag hennes mojbajli :)
Haha, jag vi hade lite motion, hon jagade mej :<

Sen när jag kom hem så hadejag hoppats att jag skulle få vara med frida.
men hon skulle plugga ;/
Ååh, den "plugggrisen" <3
så jag har sutte vid datorn hela dagen lång.
har ritat lite oxå...
annars ingenting typ.
Imorrn ska jag kanske va med Malin Svedin :)
Hon vet inte än. så hon säger nog imorrn på lunch rasten <3
Om vi ska va m varan ska hon komma hit :)
Sen så äre ju dans imorrn med (Y)
Jippie :D
Nu ska jag väl fika lite då... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0