nån sida...http:// ?

hey hey !

Idag så har cupen fortsatt :)
Mamma väckte mej kvart i åtta -.-
fem i gick jag upp o åt frukost. sen så borstade jag tänderna bytte om, ja allt sånt.
Halv nio for vi iväg till nordic, det var samling kvart över nio.
Första matchen vann vi med 1-0 :)
Sen efter den for jag, mamma o pappa for till nora o alice efter första matchen.
Vi firade alice som fyllde år för ett tag sen :)
Kul o träffa dom <3
Jag o Nora satt vid datorn x)
Halv två ungefär for vi till nordic igen. vi hade samling halv tre.
sen halv fyra hade vi match igen, då vann vi med 3-0 :D (Y)
Vi kom etta i serien, så vi får möta ett ganska lätt lag/sämre lag imorrn bitti.
Vi kom hem vid...Jag vet inte x)) Haha 18.00 kanske? nej....17.00 tro ja xp
Haha, ja ja när jag kom hem duschade jag sen satte jag mej vid datorn.
O så lite senare åt vi middag.
Men typ hela kvällen har jag sutte vid datorn, jag har gjort massa bilder :) Nora fick en :P
Jaa. jag letar en massa bilder som t.ex.:

Ja nån sån :) O JA i den storleken (Y) Vet du nån sida som har sånna biler ungefär ?
Snääälla säg det då (A) Jag verkligen behöver. och NEJ snälla säg INTE google. för jag lovar dom har INTE. bara den som jag har då, ingen annan ;/
Kom igen nån sida vet du väl ? :)))
Jag orkar inte skriva nåt nu...
Åååh detta blev inget roligt inlägg. men jag verkligen orkar inte ! :o
Ja ja, hare bra hörs imorrn. glöm INTE att tipsa mej om nån bra sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0