rubrik

Hej där !

Idag så har jag vare på skolan.
vanligt vanligt.
på idrotten kanske vi spelade foboll i FEM min :@@@@@@@@@@ ÅH

När jag kom hem så gick jag till jenny <3 Vi var UTE :)
Vi gick i djupsnön som var till knäna på mej, ibland högre upp.
Fredrik jagade oss HAHA!
O sen så skulle han fånga oss, tjuv och polis xD
men sen så vart han sur o då gick vi in :P fast han var inte sur men han ville inte leka mer...eller jag ville inte..Äh skite samma.
När vi gick in så planerade vi vad man kunde gö på alla hjärtans dag.
Ja nu ska vi va många x))
Vet inte vilka, jag, karin och jenny iaf. sen ska vi fråga nån mer.
ja vi får väl se vad som händer.
sen gick jag hem o åt.
efter det så varte datorn. o lite rita xD Oj oj :P
Nu planerar jag karin o jenny om alla hjärtans dag. det går INTE!
Vi är 12 tjejer i klassen. äh vi vet inte hur vi ska gö.
ÅÅH !
Men nu ska jag "sova" o tänka på saken. kanske får nå idé ?
har du nån idé ? Smsa isf :D Eller komentera :P
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0