Skratta är bra (Y)

Hejsan !

Idag har jag vare på skolan, på slutet vare en massa fnitter. HAHA ! Vi hade skitkul på syslöjden :)<333,
Maud bara,
-visst skrattar dom mkt?
O då sa Hanne,
-skratta är bra x)
Annars en helt vanlig skoldag. Vi gick långdag dårå.

När jag kom hem vid ungefär kvart i fyra..? Vet inte, haha.
men då så fikade jag lite sen satte jag mej vid datorn, deet vart bdb, gsm och LÄXA ;o
Wooow!
Jaa, vid halv sex så for jag på innebandy träning. innan träningen började så fick jag nåt skrattanfall xD
Haha vet inte vad som hände bara asgarva i flera minuter. O det var inget vackert skratt vill jag lova.
Oj oj... Jenny o Fanny bah kolla på mej som om jag var hel knäpp... okey, kanske var det just den stunde.. men ja ja det pratar vi inte om x))
O sen i övrigt var träningen sådär :)
Efter träningen varte duschning sen datorn, lite mer bdb och gsm, och ännu mer LÄXA!
*stolt*, gjort mkt läxa idag. okej inte..jag har bara träänat eneglska glorsor men ändå. hallå jag kan dom :D
O så...fikade jag o mammie för en stund sen.
Nu ska mamma förhöra mej på engelskan.
O sen blire väl "sova" eller sova...får se hur trött jag är :)
Hmm...vad ska jag säga....
*Jo RÖSTA på designerna.
*Gå in på min bdb, fråga om gästlösen.
*gå in på www.kill.se/miljah
*fortsätt bevaka min blogg :)<3


Gammal bild, men väldigt trevlig "visst hur"? HAHA xD

heiii då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0