sportdag xD

Hejsan hoppsan!

Idag så har jag sportat mkt xD
Först ungefär vid 10.00 så hade jag fotbollsträning, UTE!
Haha det var skit kul :)
Vi körde typ rugby (stavade som det låter).

Vid 15.00 eller 16.00 så spelade jag en innebandy match.
Vi mötte..Klockarberget ? Höhö jag vet inte x) (yy)
Vi vann med typ... 13-3 ? eller nåt. vet inte det heller!
Men iaf så var dom värsta allvarlig och inne i spelet medan vi flummade runt och tramsade xD
Haha, det var kul det med.
det var 3 *20.

Sen klockan 19.00 så vare sportlördag på sporthallen som jag var på.
Jag spelade innebandy med några: sarah, jenny, jennifer, malin.n, tesse och julia ;)
Vi spelade 5 matcher,
vi vann en och det var mot dom älsta xD Fast dom fick bara vara tre på planen, men ändå. vi var bra.
Sen så spelade vi oavgjort mot 96 killarna. 2-2 blev det :)
Vi förlorade dom andra tre >.<
Men det har vare jätte kul iaf.
Sen kl.22.00 så gick vi och badade ;)
Det var ända till klockan 23.00 som dom hade öppet så då åkte vi hem.
Man kunde oxå spela guitar hero, wii m.m.
Om en halv timme fyller jag år o.O
Jippie!

Men nu ska jag...gå.
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0