halsen ;/

Hej där !

Idag så har jag vare på skolan då.
Det var vare en dåliiig dag ;/
jag har haft ont i huvudet hela dagen, och lite ont i halsen :<
Åh, vrf jag ?
Men när jag kom hem och hade äte middag så försvann huvudvärken, men jag har bara fått ondare i halsen :'(
Ska jag bli sjuk eller ? :o NEEEJ!!!
(vart en paus här, syster klippte luggen (Y))
ja ja...
men jag kunde ju inte träna eftersom jag hade/har ont i halsen.
så då var jag med friida min bEsta vEn :D<3
Vi gick först ut till hennes niner :))
Sen så spelade vi lite spel ^^
Typ, giss vem..ja faktiskt bara det :P
O sen så ritade vi.
me GLITTERPENNOR :D
Hihi Wilmaaas pennor :F
ja...min bild som jag ritade vart iaf skita snygg :P (NOOT)
Jag har tränat lite på engelskan nu o så.
snart ska jag väl fika lite. sen blir väl sova.

Hummel <3

Scott :)<3

Puma&Peak :))<3

ja nu säger väl jag godnatt och hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0