hejsan hoppsan....

hejsan hoppsan falle ralle ra, när emilia sätter sig vid datorn blir det skriva av !

Jaa, igår så var jag med Jenny o Karin :))
Vi pratade mest måste jag säga :P
Hihi men kort blev det iaf många av :P
Först så pratade vi ett låångt tag, sen så bestämde vi oss för att öppna våra presenter.
Jag fick av Karin :)
Det var en fin fint halsband :)
Kmr användas iaf :D (Y)
O sen så for vi på iiiCA !
Mkt skratt där.
Hihi vi träffade FiLiP :D
karin bah,
-TJA FiLiP ! o så peta hon mej skit hårt i ryggen så jag for framåt xD
O när vi kom hem från ica så bakade vi pizza [y]
Den blev good :)
O så fick vi besök av Jennys faster :) Hon är så snäll :D
sen pratade vi lite mer.
ja men vi pratade mest o skrattade.
Men vi hade iaf skit kul :D
Idag så var jag med dom då :)
Vi vaknade tolv.
karin for hem halv tre.
innan de hade vi typ bara legat i sängen o "busat" o skrattat :D
När karin for hem så knäppte jag o jenny kort, jag skulle flyga (Y) Sen sskulle jenny de.... xD
ja o så...pysslade vi.
eller inte!
Haha jag kom inte på nåt o gö.
sen gick jag hem.
då fiixade jag mina pysselsaker typ :P
O sen så varte datorn och middag.
Sen gick jag o kika på Fridas gulligulliga NYA kanin som hon köpte idag :D
Hon har FYRA st ;O <3
Skit söta ärom alla :)
O sen så titade jag medd wilma xD Haha o frida fixade bilder.
ja men det har iaf vare en kul dag :D
(Går inte att ladda upp bilder ;s?)
ja ja, snart ska jag fika.
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0