Angeelica <3

hejsan hoppsan !

Idag har jag vare på skolan.
kan inte komma på nåt spec....
på musiken sjung vi en skit låt Dx
o jenny kunde den utantill :o <3
HAHA <3

När jag kom hem så fikade jag, mamma hade bakat nån macka xd <3 God :)
Sen så satte jag mej vid datorn. jag smsade oxå lite med jenny.
sen efter middagen vid ungefär halv sex for jag o mammie till birsta :D
Där köpte mamma ett par nya täckbyxor till mej :)
Mina andra har jag typ bränt sönder x)
O så fick jag ett par vantar, mamma med och så köpte mamma en mössa till sig själv.
o så köpte jag en sån där bok med designer. ja minns ni min design tävling ? Där hade jag ju ritat kläder själv.
en sån bok.
och present till helgen (alla hjärtans dag).
Antingen får karin eller jenny det jag köpt.
kan inte säga vad det är för jag vet att karin läser min blogg ibland ;o
o tänk om hon skulle få veta att jag köpt en platt TV !
Ooops o.O
Nu vet hon de juh >.<
ingen överrasking längre. Karin du får bli överraskad om du får den, låtsas att du inte vet 8D

JAG FÅR NÅ FEL :@ Det går inte att ladda upp bilder -.-
Ja ja, det var grå rutiga täckbyxor.
Jag har oxå märkt att komentarerna har försvunnit :o
Inte en enda på 1000 miljoner år :O inte bra...
ska jag sluta skriva blogg ?
Det krm jag inte gö....men ändå...komentarer skulle inte skada!

O nu ska alla gratta ANGELICA!
GRATTIS ANGELICA !!!<3 TONÅRING IDAG :)))
Klick
klicka där uppe så kmr ni till hennes fina blogg :)) <3
Ja ja...nu ska jag borsta tänderna sen lägga mej i sängen och kika på so läxan tills imorrn.
Kram och hej leverpasten BLÄSH! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0