jag o agnes är k00la!

Hey!

Idag så har jag vare på skolan då som vanligt.
Vi åkte skridskor på idrotten, först bah. Åhh det här är ju kul :)
Sen bah:
BAJS IDROTT VRF SKA MAN ÅKA SKRIDSKOR!?
Så just nu är läget det sista.

Sen direkt efter skolan for jag o emma j till staan :)
Kuligt kuligt.
Vi var väl iofs inte fär så jätte länge med det var kul ändå. Vi hann gå till många affärer ändå :)
Emma köpte en tröja och en "halsduk".
Hmm...allt vi köpte var på REA :D Eller kanske inte emmas tröja... ?
Ja ja, jag köpte TVÅ halsband :)))
Om du inte har förstått det så gillar jag halsband. Alltså nu mera kommer jag alltid hem med en UR&PENN påse ;Ö
Japp, det är k00lt att hanlda där.
Okey var bara tvungen att skriva det.
ja ja, jag<3halsband=OJÄÄ
här är bildr på dom snygga billiga halsbanden
gk
Gludigt halsband med en sax från UR&PENN 64.50:-
Det var halva priset :) Egentligen skulle det kosta 129:-
hnnl
Pärlhalsband från GINA TRICOT 15:- :o
As billigt!
Haha hon i kassan blev värsta förvånad när hon såg priset på halsbandet.
O så sa hon till den andra tjejen i kassan:
-Vi måste ändra priserna på smyckena. Ganska fort!
HAHA hon tyckte det var för billigt. Bra affär jag gjorde eller hur ?
15 Kr...Oj oj! Billig billigt!

Idag på skolan så började många i klassen sjunga born to be sheeep/cheeeeap.
Det var när vi hade svenska. o så sjung nån det till Tore, då sa han,
-Vad betyder det ?
HAHA*asg*
Jag o Agnes hade kul till det. Ja det är inte lätt när man är så ungdomlig som Tore är.
haha han säger att han är det.
Lustigt.
O han tror att vi ska fylla 12 iår!? :o
VI BLIR TONÅRING! HALLÅÅÅÅ? Ingen klocka som ringer ? (kanske har sagt det men ändå)
Tänk om jag skulle säga att jag tror att han ska fylla 120. :oo
nej där var jag elak...
O så sa jenny en väldigt rolig komentar idag. men den tar vi inte upp xD

Ja ja, hare bra alla ! :)

P.s är väldigt avis på emelie som har den sjukt snygga tröjan. ÅÅÅ måste haa måste ha!!:D.s

Måste nämna lite mer saker x)
Idag på skolan så sjung o "dansade" jag o Agnes.
Vi sjung typ 4 låtar.
Först var vi helt ensam i korridoren när vi satt o sjung.
Sen kom Axel o sa att vi hade lyssnat på "I kissed a girl" för många ggr. vi kan den utan till. Tyvärr måste jag säga att jag HAR lyssnat på den adeless för många ggr.
O sen så kom Linus o klagade på våra otroligt vackra sång.
O typ i mitten av min o Agnes sista låt som vi sjung vilket var "Poker face" kom en massa papparazzi's o filmade o knäppte kort på mej o Agnes.
Ja, vi funderar på att starta en grupp...
kanske jag borde säga att JAG funderar. hon vet inget än xD
O när dom där papparazzisarna höll på så tittade hela klassen på oss ^^ *stolt*

ja ja, nu ska jag borsta tändern o så.
HARE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0