VA Ä FEEL ???

hey där !

Idag så har jag vare på skolan :)
Där fick jag ett alla hjärtans dag kort av malin :)<3 TACK
annars har det vare som vanligt.
När jag kom hem så fikade jag väl.
O sen så satte jag mej vid datorn. Jag har oxå spelat piano.
Vid datorn så pratade jag med Karin och Jenny om lördag.
Det blev lite tjotta hej poff ding ding dong...
Ja ja...Vi ska nog va hos jenny iaf :)<3
O så har jag spelat mer piano.
Hmm...det blir ett väldigt kort inlägg idag för jag måste sova :P O städa undan lite grejjer.
Här är bilder:
Nehe inga bilder ;s
GAH vad äre för fel !? Det går inte att ladda upp idag heller :O
nej så då blire ett väldans tråkigt inlägg.
Och nu rä jag arg så nu vill jag inte skriva mer >.<
ÅH HEJDÅ ! o.Ô

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0