1 Januari 2009 m.m <3

Hallå!

I förrgår.... Vare då?
Hm... Aa, jag tror det var i förrgår.
Då bowlade jag med Isabella o Fanny :)
Jag kom tvåa xD
Fanny vann stort "/ Tur ungeh !
O Isabella kom sist, men bara två poäng efter mej :P
Sen så gick vi å åt på mc donalds :)
Isabella köpte TVÅ glssar xD Tahah !
Sen så gick vi tre ner till birsta city!
Vi hade inga pengar så vi köpte inget.
Eller JO! Tuggummin, haha vi hade pengar xD
Isabella ville ha ett blått tuggummi men hon fick bara oranga o gula x)
haha hon fick typ 7 oranga 4 gula en grön 2 röda o sen så fick hon en blå tro jah xD
Sen åkte jag hem då.

Igår så vare juh nyår :D
Då var Nora, Alice, Ingela och Hasse här hos oss :D
(Det var bara jga mamma o pappa hemma)
Vi åkte pulka i tjärnbacken :)
Sen så spelade vi spel, levande charader och skissa&gissa :)
Sen så gick jag och nora ut o tittade på raketer.
(Vi skjöt inga i år)
Sen så slkålade vi med lite bubbel dricka xD<3
Sen så har jag o Nora spelat väldigt mkt guitar hero :D
Både igår, inatt och idag på morgonen :)

Idag så åt jag frukost med nora o dom för dom sov över :)
Sen så spelade jag o nora lite guitar hero då ^^
Sen så har jag spelat guitar hero själv när dom har åkt hem "/
O så har jag sutte vid datorn.
Mamma har hyrt en film som jag ska se ikväll då :)
Space chimps (Stavning ?xD)
Den verkar faktiskt väldigt kul :P
Men nu ska jag väl fortsätta med min intressanta dag, alltså SITTA VID DATORN :)
haha hejdå o ha ett bra år 2009.

Tänk idag är det    1 Januari 2009 :)
Hoppas det blir ett bra år ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0