18-jan-09

Hallå där!

Idag har jag sutte vid datorn typ :P
Msn o så.
Jag har oxå gjort en koja, jag låg i min lilla koja o gjorde LÄXA!
Jag har oxå bakat KLADDkaka. Ja, en KLADDIG kladdkaka. om man vill kan man kalla det varm kladdkake smet :P
Hahha, men den vart god.
Fast man kan oxå säga att Jag OCH mamma gjorde den :P
Ungefär vid halv fem gjorde jag mej iordning för att kunna åka på lite bio.
Vid fem gick jag te frida, sen köpte vi godis o så på macken o så på väg till bion lyssnade vi på BERT!
Haha ÄLSKAR det!
o så vi såg då bröllops duellen :P
Den var bra :) Inte jätte bra men BRA :D
Ska kolla lite vad vi har för nagellack snart o sen så kanske mamma ska få äran att måla mina naglar.
Men jag vet att hon kmr tvinga mej till att äta nåt om hon ska gö de.
O jag som inte är hungrig alls!
men jag har typ inte äte nåt idag :P
Jaja,  ska träna lite mer på läxan sen. Ja jag har faktiskt tränat mycket på NO läxan, inte på engelskan :P hehe
Här kmr bilder på lite av dagens skojjs :P
kojja
                                    Kojan som jag låg i :) (Y)
hil
Sötis Ludde, o datorn där på bordet är min, min min o bara MIN <333
blö
Läxan som jag gör i kojan, ja där var inuti kojan x))
hl
Där var kladdkakan om vi kan kalla den det ;P Mums !

Hejdå allesammans :P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0