Bilder, på min TATUERING!

Hej hej !

Idag så har jag vare på skolan då.
O jag skulle ha gått långdag men dom som hade sy slöjd fick HÅÅÅL :D (Y)
Som alltid jah!
Det var typ jag, jenny, jennifer, och karin från klassen. iaf av tjejerna <3
ja så vare med det.
Sen hemma så satt jag vid datorn.
jag fikade o såg på tv.
sen så har jag vare på innebandy träning nu. kom hem för kanske en halv timme sen eller nåt.
Det var kul !
När jag kom hem så satte jag mej vid datorn för jag var tvungen o säga Jenny en sak xD
O sen så duschade jag.
Se gjorde jag nån konstig läxa som är ganska onöddig.
O det var den faktiskt.
man lärde sig inget. det var om glödlampor -.-
O nu sitter jag är o skriver blogg då.
jag märkte att karin hade skickat en snäll komentar! ja så gullig som hon är <3
Väldigt synd att du Karin har slutat o skriva din blogg!
Ja ni andra kan ju ändå kolla in den. o skicka komentarer o säga att hon ska fortsätta skriva!!
Karinsblogg!
ja klicka där som hamnar ni rätt!
Snart kanske jag ska spela piano om jag orkar x)
Här kommer iaf några bilder. (:
helja  Ja, innebandy vare jah ;)

jasklJa, där är en av dom snygga tatueringarna som kom till igår ;ö <3 (Det är en drake)
iawSöt Ludde imorse då :) <3

Ja men då säger väl jag hejdå rå :)
HEJDÅ <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fubbit med hål ju! :D<3

2009-01-13 @ 17:44:15
URL: http://bloggenomallting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0