Datorn :D

Hejhej :D

Idag så åkte jag o pappa in med datorn till media mark, eftersom musen var ju lite tjohej!
O när vi kom in dit så kollade dom en massa men fattade inte var det va.
sen så hämtade han(kilen som jobbade där heter nu han), en ny lika dan dator.
Men då funkade inte musen på den heller ! :O
han trodde att det var nåt fel på alla datorer.
Pappa trodde det var nån inställning.
Sen gick han iväg för att hämta en vanlig mus o då berättade han fäör någraa/nån om felet.
o d var det en kille som bara tryckte på en knapp så funkade musen :O :p
Hahah, amatörer vi är. (okej, okej inte jag men PAPPA) Mohahahahha
men, den där knappen såg/ser bara ut som en lampa, asså det är typ touch. men det sys inte.
aja, nu funkar iaf datorn(Y)
Ja, egentligligen skulle jag va med jenny. men det verkar inte bli nåt ?
Aja, vi får väl se för nu fick jag nämligen ett sms av hon :)
jag har mest bara sutte vid datorn idag (Förrutom när jag var på media mark)

Hejdå :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0