Ding ding ding

Hej hej <3

Idag har jag vare på skolan.
Det har faktiskt vare ganska kul idag x)
Har skrattat ganska mkt tsm med jennifer,karin,jenny och linus :)
Höhö, väldigt mkt ;ö
Kan nån gissa vad jag har gjort efter skolan ?
Ding ding ding, vi har en vinnare!
Jag har sutte vid datorn ;O
Fast inte bara det, jag har spelat ganska  mkt piano oxå.
Inte fatt jag vill, utan fatt det kändes som att jag MÅSTE xD Hahahhaha!
Ja alltså imorrn har jag piano, tro jag!!!???? :O x)
O jag har inte ens spelat liiiite på lovet. Första gången jag spelade sen det vart lov var i onsdags :P
Hahah, ja så jag kände mej tvingad idag eftersom det är imorrn :p
Hoppas det går bra! O tänk om det inte äns är piano ? Hur ska jag veta det då ?
Det känns inte så hurru O_ô
Aja, märker antagligen imorrn, eller inte O.<                                                            
(Host host)
Ja, nån  som kan säga vrf jag skrev host host ?:O                                          
Erhm.. inte jag :D
Bilden där uppe är väldigt söt tkr jag ;ö Höhö, fast man ser inte så mkt för den är ganska liten xO
aaaaaaaaaaaaja hejdddddddddddåååååååååååååååååååååååååååååååå

Men skite samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0