elaka skola =/

Hohoooooo!

Idag så har jag vare med erica <3
Vi såg på film, Sandor/Slash/Ida.
Vi pausade filmen ett tag o gick på macken.
Det var KALLT! ska jag berätta !
Sen fortsatte vi se film.
Jag åkte hem halv fem för jag skulle ha innebandy träning.
Så då åt jag o så bytte jag om.
Sen for jag o pappa iväg.
När vi kom dit såg det väldigt mörkt ut!
Ja du kan ju gissa vrf?
Jo det var ju stängt ofc !
Så vi fick vara kvar ett tag o säga till alla o åka hem igen för vi kunde inte träna.
Kuligt vah ?
När vi kom hem har jag bara sutte vid datorn o så.
Jag funderar på att gå o se lite Rosa !
Hmm... ja kanske om en stund.
ONEJ! Nu kom jag just på att imorrn är sista dagen jag får sova ut!
Sen äre skola "/ :(
SKIT skola!
Kan ju få säga bajslort skola om jag vill!
Åååå, skruttans oxå för elaka skolan som tvingar oss stackars små barn o gå upp så tidigt o tvinga i oss äckel mat :@

Fast jag ska juh va m malin imorrn kanske (:
Det ska bli kul :P
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0