emma :) <3

Heiiiiii :)

Idag så har jag spelat innebandy match ungefär vid tre tiden.
Vi vann med 6-0 ;D
Jag gjorde två mål. WiiiHoo.
Emma gjorde tre o moa ett :)
På vägen hem så åkte vi till ica o köpte godis o nudlar x))
Så när jag kom hem så duschade jag :) O efter det åt jag nudlar :D Mums x)
Sen så åkte jag till EMMA :D Wihoo.
Ja om man ska säga det....hon har bara klagat ;ö
Msn funkar inte åååh. det är det ända jag har hört. Haha nejdå men vi har haft kul. jag åkte hem vid sju tiden.
Då åt jag middag o sen tbx te emma :)
Jag ska sova här :) Vi ska ROLIGT!
Det har börjat lite...ehm...vi har tvingat varnn te saker xD
Jag ska skaffa Bdb om hon skaffar blogg.
O sen så ska vi se körslaget. Vi hejar såklart på ERIK! <3
hfhx
Mahaha, jag har onda planer inför kvällen.
TITTA INTE NU EMMA!
Jag ska sno emmas turpäng! MOHAHAHAHAHA!
Men nu så säger jag hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0