Ett till lite kort inlägg då :P

Hej hej (:

Jag vill berätta att jag inte ska på stan med erica imorrn :(
Men istället går jag med FRIDA <3
Japp <3
Vi ska ha så kul så :P
jag ska kolla om jag hittar nån trevlig skolväska då :D
Hoppas hoppas hoppas!

ja, nån dag så ska jag faktiskt köpa ett sånt HÄR:
klja kanske inte just ett sånt men ett busskort iaf :P
men nu ska jag gå o lägga mej i sängen o öva på so läxa om drottning kristina som jag inte kan nåt om nästan "/
Aja, ses väl imorrn. då får du säkert höra om min dag på stan <3

fast just nu så sitter pappa o kollar på innebandy nån gammal skrutt film som spelades in för ungefär 100 år sen!!
Ja det är faktiskt pappa själv som spelar!
Aja puss o gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0