Hej igen (: <3 KOMENTERA

Helluuuu IGEN!

Idag blir många korta små inlägg ;ö
Jag har ju väldigt tråkigt så då kan jag ju roa mej med att skriva blogg o hoppas på komentarer!
men.... komentarer har det ju inte blive många av ;/
men sen sist har jag läst min egen blogg ;) Höhö
O så har jag läst andras <3 gsm o luktat på bajs. okej det är inte bajs men det luktar BAJS här!!!
Kom på att jag har två saker att skriva.
Tahah igår stank det prutt i klassrummet!!
(Det var på no:n)
O vi pratade om miljögifter o no läraren bah det här är ju en sorts miljögift (han menade lukten)
O så sa nån att han hadde släpt sig o han bah... ja det skulle man kunna tro.....................(Vänta ett långt tag) Men så var det inte!
Taha :P
O så jag kmr inte ihåg den andra saken ;Ö hihihi
men ska snart klippa luggen iaf (: SKA TVINGA SANDRA!!!
Ja snart ska jag se på let's dance.
hejjar faktiskt lite på blondinbella ;ö <3 Jao jao så äre
Du där som läser detta, SNÄLLA komentera [a]<33<3<3 ber dej :)

Ska snart ladda upp med lite chips framför tv:n...
Kan hända att det kmr ett yttligare inlägg idag :P
Beror på vad jag känner för sen.
Aja hejdå du där :) <3


Kommentarer
Postat av: nora

Okej du har tråkigt men du har chips.

Det har inte jag ;)

Tråkigt för mig rolligt för dig men jag har ätit glass iaf.

/Nora

2009-01-16 @ 19:30:43
Postat av: nora

Äckligt med pruttlukt i klassen :S

2009-01-16 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0