Hej igen för fjärde gången ;ö <3

Tjooooh, för fjärde gången idag då!

men den här gången vare Nora som sa att jag skulle skriva ett till <3
Trevligt barn det dära :) Hihihi kanske borde säga kusin :D?
Hon är den som har komenterat mest :)
Ja så kanske just DU oxå måste komentera lite ;O ?
Jaja, nu sitter jag o tittar på let's dance med lite chips då :P
har inte så mkt o skriv att nu känner jag :ö
Kommer liixom inte på nåt.
kanske att mamma nu kom in o sa;
-Snart tö väder, det är bara 16 - nu!
Ja mysigt ute! Ehmm....NOT!!!
Jao jao jao...
Kult o läsa detta inlägg när det knappt står nåt... Hahhahaha!
Ska snart läsa Noras blogg (L)
Sen så ska jag väl borsta tänderna lägga mej i sängen o se om nåt litet barn vill smsa (A)
kanske du ?
Får väl se :)

Håhåhå!! (Jag är INTE jultomten tyvärr :()
fast jag är ju ett granbarr <3
men jag önskar att jag vor jultomten ändå...
Ja ja nu ska jag inte skriva blogg nå mer idag xD
Tahaha jaja hejdå ännu en gång ! <3<3

Kommentarer
Postat av: nora

Säg kusin :P

2009-01-17 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0