Jag 8D

Helloj!

Idag har jag vare på skolan.
Liite läskigt.....
Ja ja, vi har väl haft vanliga lektioner.
So läxan gick såådär ;/ Kmr nog ha en del fel x) Eller jag vet det :P
Ja ja... o på busshållplatsen hade vi lite kul xD
Hahah :P
När jag kom hem så fikade jag lite. sen så varte datorn fram till midagen. Bra vah ?:P
Haha.
Efter middagen så satte jag mej en LITEN stund till vid datorn. o sen spelade jag piano o så pussa på ludde ett tag. o så piano o nu datorn.
Ja, kmr bli lite piano sen dator piano sen dator o så:P
Har liixom inte så mkt att skriva.
jag tänkte skriva ett till inlägg senare ikv.
Men här kommer iaf EN bild!
jag
Ojää, det är jag. är det likt tkr du ?:)

Komentera gärna o säg hur lik den är x)
Haha, jag har faktiskt den där tröjan på mej idag x))
Ja ja, otroligt likt äre iaf!

Hare bra så länge så ses vi sen :)<3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haru rita den på datorn.

Hårfärgen var inte så lik men det var bättre än vad jag skulle kunna göra

2009-01-29 @ 18:27:44
Postat av: Mamma

Så söt du blev ;) Tröjan är väldigt likt iaf

2009-01-29 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0