KNÄCK!

Heiii !

Idag så hare vare en helt normal tråkig dag.
alltså inte hänt nåt speciellt.
Först så har jag vare på skolan.(No smilie)
Jag gick långdag. Det är väl sådär.
O när jag kom hem fikade jag. sen så varte datorn.
Klockan halv sex så åkte jag till innebandy träningen!
När jag var där så....Tog MOA (som vanligt, alltid äre moa ;<) Hahah <33
Ja ja, hon tog en massa glasögon o satte på sig alla samtidigt x))
O sen när jag fik till baka min för att sätta på mej dom sa dom:
-KNÄCK!
Vah!? Tänkte jag. Alla andras sägeer ju kola. Men mina sa KNÄCK! ;oooo
Oj oj oj!!!
jaja, bilder kommer snart. Nu fortsättning på träningen.
Vi hade "tempo" träning. (för er som inte förstår så vare INTE affären tempo)
jaja....

Ehm....Orkar inte skriva ens namn för att lägga upp på bloggen.
För jag får inga komentarer. så finns inget namn att lägga upp.
jag kan lägga upp namn, men inte bilder jag skriver ist.
Okej, dagens komentar är skriven av.... KARIN!
Fast... En till oxå....FAR!
han är den ända snälla som har röstat på designerna.
Antingen så är ni andra elaka o skiter i o rösta.
eller så är alla så ful o ni vill inte ljuga!
eller så läser ingen min blogg mer än pappie <3 !?
Jaja... <3
Bilder om ni inte förstod det där med KNÄCK!
hil
hol
hjol
Nu förstår ni säkert KNÄCK! Höhö

Ska gö lite mer läääääääääääääxa nu;/ l
O så....Kanske läsa lite bloggar!

Den som nu har läst MÅSTE rösta på en design. Även om dom är ful. ta isf den som är minst fulast!
Annars hotar jag med att sluta skriva blogg ;ö
trevlig bloggare jag är :)
Ja ja... det kmr inte hända. men rösta ändå [a] Gö mej glad :)
Pappa röstade på 4:an.... Så hitills leder... CINDY!
Vill ni ändra på det... Komentera då med den du tkr är snyggast <3

hare bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0