låst!

Hej hej :)

Idag så har jag vare på skolan då.
O jag sa juh att jag skulle spela piano.
Men felix sa nej det är inte piano. men han var bara 50% säker !? -.-
S då gick jag upp dit o tänkte spela!
Lite piano humör! eller.... inte kanske !?
Aja, när jag kom dit så titta jag in genom fönstret men inte såg jag nån!
Så jag gick o kände på dörrhandtaget o det var...LÅST!
Jajjamensan!
Ingeh piano för mej idag då!
Bra! ;ö höhö eller vare dåligt?
Man kanske kan säga en promenad bra (Y)
Inge piano dåligt (N) (Bra oxå för jag kunde inte läxan xD)
Aja, så då gick jag tebax o räkna matte ;p

Hemma har jag bara sutte vid datorn! -.-'
Men det är för att jag skulle kanske vara med jennifer idag.
men hon ringde aldrig o när jag frågade sa hon vet inte.
o sarah eller jenny kunde jag inte heller va med. orkar inte skriva vrf ;O
men jag har sett på tv oxå. hahahaha!
men visste inte vad jag skulle hitta på juh!
Aja hejdå!
Måste få säga att min rubrik var väl väldigt bra !? :) ;ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0