NU!

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej, börja bli ganska långtråkigt men HEYY iaf!

Idag så vare första dan i skolan -.-'
Vill ni höra hur det var ?
Nejj det tro ja inte faktiskt.
För-det-var-trååkigt!
Ja brandlarmet gick o Tore b ah nejj det är bara en ringklocka -.-' Höhö
O så vare ännu mer tråkigt!
Ja det var som sagt tråkiiigt!
Sen hemma så fikade jag lite då.
O sen så satt jag väl mej som vanligt vid datorn.
Vid ungefär 18.00 så ringde Jennifer (;
Vi gick ut o åkte lite kälkis.
Ja så vi kan säga att förut så snowracade vi! hahah ja o jennifer diskuterade en sak o kom in på snowracade!
Vi välte faktiskt nåra gånger x) Höhöhöhöhöhöhö
o sen gick vi in o satt vid datorn ;O OVANLIGT!
fast vi spelade kort oxå:P
Sen när hon gick hem, som inte var för så längesen så spelade jag piano en stund. men det är faktiskt inte lika kul längre ;/
O nu sitter jag vid datorn för jag vill INTE spela piano som jag MÅSTE! -.-
Jag väntar på tv:n.
men tyvärr sitter nån där o säger,
-Du får se när jag är klar!
Kult ! Jag vill ju se NU! För det är NU programet börjaar.
O då om jag ser sen så har jag ju missat programet efteersom det börjar NU!
Jaja, får väl ta tv:n ifrån pappa som ni kanske förstod  x)
Hejdå hejjjjjjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0