Ointressant "/ Tahah

Hej hej igen !
 
Idag kan jag lova att det inte alls blir lika många inlägg som igår.
Nu på morronen så har jag vare på fotbollsträning vilket var sådär :) ;/
Jaa, jag var/är väldigt trött :P
Snart om ungefäär en och en halv timme så ska jag o mamma tro jag det blir gå upp till björklund ;)
Det ska bli riktigt roligt där!
Vi brukar åka skoter, åka pulka, typ spela spel, dansa runt granen, äta, fika , äta upp pepparkakshuset. m,m ja vi får väl se om det blir nåt av det idag :)
Efter fotbollsträningen så duschade jag o klädde på mej m.m xD
Snart ska jag/mamma nog måla mina naglar :P
Eftersom det inte har hänt så mkt idag så har jag heller inte så mkt att berätta ? :P
Jag får väl kanske berätta imorrn vad som hände hos frida ;)
Jag har faktiskt läst blondinbellas blogg idag med :P Hihihi

Hejdå alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0