otroligt rolig dag

hallojsan !

Idag så har jag vare på skolan då O.<
Vi hade vanliga lektioner.
Ja vanliga tråkiga.
Hemma så har jag sutte vid datorn.
Jag har vare inne på gsm, pytte liten stun dpå lunar, o så har jag vare inne på msn o så har jag fixat lite bilder. :)
Jag har oxå fikat o äte middag xD
Till middag vare tofflor.
Oj! Höhö vofflor mena jah x)
Jag har gjort läxor oxå "/
Inte så kult, vi har en jätte tråkig so läxa som alltid :P
Om drottning Kristina :P
Snart så ska jag göra lite mer läxa, o se så ska jag nog måla naglarna xP
O fika lite mer kanske.



Imorrn kanske jag ska på stan med Erica, men hon har inte vare inne på msn idag o hon har inte svarat på sms o inte när jag ringde heller!
Aja får se omd et blir nåt.
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0