Puss på kinden!

Ehm.... HEJ igen ;ö

Jag har så otroligt tråkigt alltså !
Det borde vara olagligt!!!!
Så här kommer ett till inlägg då.
det kommer
mer!!
Ja ja, sen sist jag skrev har jag inte gjort så mkt, jag har typ sutte vid datorn !
Då har jag vare inne på msn, gsm och läst massa bloggar!
här är en sak ni kan gå in på. orkar inte länka så kopiera DU istället.
http://kill.se/miljah
Snälla gö det <3
Mahahah :D <3<3
jo en sak till, min nagel har gått av :O :/
Hahah jo det är sat tyvärr !
Jag har förresten sett mer på tv oxå.
Snart ska jag hitta på nåt, men det finns liixom inget!!!!
Ingen kompis hemma o vad kan man göra själv ????
Ååååh, jag har så tråkig jue !
Snälla, muntra upp meej du där med en komentar <3 eller om du har mitt trevliga nummer, då kan du skicka ett lite sms (A)

Hej då igen då !!
Puss på kinden !

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej hopp!



Jag läser din blogg ganska ofta, bara så att du vet det. Det är roligt att se vad Noras kusin vitamin har för sig på dagarna. Bra att du inte tänker sluta spela piano förresten! Om du gör det kommer du säkert att ångra dig när du blir äldre. Hoppas att du kommer på något att göra och att du får till din nagel igen :)



Hälsningar från faster Ingela

2009-01-16 @ 19:08:15
Postat av: www.sarahme.blogg.se

hahah gullis<33333:*

2009-01-16 @ 19:12:55
Postat av: nora

Det är nog många mer som läser din blogg än du tror.

Men du kan ju fråga din kompisar om dom läser den annars har dom missa nått :D

Jag har väl oxå tråkigt!!

Så jag har inga uppmuntringsord.

Bara "hitta på nått"



Ha det bra <3



///Nora

2009-01-16 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0