Roligt roligt

hei!

Börjar att säga att NORA skrev den snällaste komentaren idag <3

ja ja, idag så har jag vare på skolan....
Där har det nästan var  som vanligt...

På busshållsplatsen så "var jag med emma" Haha, vi är så k00la tsm! <3
när jag kom hem så fikade jag :)
Sen så har jag bara sutte vid datorn HELA DAGEN LÅNG!
Jag har inte haft nåt bättre för mej.
O jag har inte orkat/velat gjort nåt annat idag heller.
Eller joo först ville jag va  Jenny men det gick inte ;/
Ja så det finns inte så mkt att berätta.
Till middag på vi tacos x)
O så har jag flummat lite på gsm.
Imorrn så äre innebandy match :)
Men jag tror jag får sova ut på morronen :D:D:D
Hm...På tisdag ska jag o emma på stan :D
vad kan jag säga... ?
haha ingenting.
Oj oj oj vad detta blev roligt att läsa märker jag.


hejdå hörs imorrn.
Kom ihåg att smsa mej massor ikv. :D

Kommentarer
Postat av: Nora

Väldigt vacker bild ;)

<3

2009-01-31 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0