Skoter ;ö

hallå där!

Idag så har jag.... kan du gissa vad ?
RÄTT! japp jag HAR sutte vid datorn.
Men jag har oxå varit UTE!
Jajjamensan, ja då åkte jag o Frida skoter. Henrik körde o jag o frida åkte på madrass efter (Y)
Hahah gud vad Frida skrattade roligt ;ö <3.
O vi ramlade av minst 100 ggr.
ja jag vet det ÄR många ggr ;P
Men vi hade iaf roligt!skoter
Sen så gick vi in o såg på topmodel o så satt vi vid datorn.
Sen gick jag hem o åt.
Vi åt lasange (stavning?).
aja, sen gick jag tbx, o då så hade jag o wilma o frida modeshow för åsa.
Hon fick ge poäng o så, och vem vann ?
Jo jag ofc :o Hahahha <3
Aja, men jag hade väl typ 17 å den som hade minst hade 15 x)
O så nu så är jag hemma o sitter vid datorn.
Ja hur skulle annars nån kunna läsa ett inlägg på min blogg om det inte fanns ?
Ja iofs så verkar det ju ganska dött. Är det nån som äns läser mer än mamma o pappa :Ö
Hahah tro inte det!
Jag har fått 5 komentarer sen jag startade bloggen. inte så många ;)
Medan blondinbella får typ över 100 på ETT INLÄGG!
Hahhah, ja o jag o Frida har städat kaninernas bur o så har vi tatuerat varandra!
Skiiiitsnyggt varte skaru veta 8)
Sen så ska jag måla naglarna, höhöhö xD
O nu, nu så ska jag kika på lite bloggar :P
hejdå hare bra =B



KOLLA www.fmhb.bloggagratis.se

Kommentarer
Postat av: karin!

jag läser din blogg!<3:D men jag orkar inte skriva i min ju ;O det är fan värre, men ingen läser den då what's the point? :P

2009-01-12 @ 17:27:46
Postat av: Anonym

2009-01-13 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0