Innebandy träning ♥

Haj ävrybady!

Idag så har jag vare på skolan som vanligt då..
Gjorde v nåt kul....Hmmm.... JA! Bild o syslöjd. Det var kul faktiskt.
På Matten började vi m Procent, aa jag är tyvärr inte så bra på de ;/
Ja ja...
När jag kom hem (Jag gick långdag) så fikade jag lite kladdkaka, mums!
O sen så satte jag mej vid datron, men jag gjorde faktiskt lite nytta (Y)
Jag gjorde LÄXOR! WoW! Hahha sista dagen man kan träna, för imorrn ska vi kunna dom x))
Jag kan ingenting, eller jo lite.... :P
Jag lyssnade även på lite musik, precis som nu då xD
Jaa, en aaaaaaaas bra låt som jag har!
Kate Voegele - Hallelujah
Skiiita bra!
O sen så vare middag o efter det lite innebady!
Det vaar skiiit kul :P
Hahah, jag o Moa var flum!
Vi var korparna ! ;ö
Mahah! Sämsta laget/lagen spelade nere i korpen. O gissa vart jag i Moa va!?
RÄTT! Vi spelade i korpen, förrutom två gånger. En gång varte oavgjort o då fick vi spela ett högre snäpp upp!
O andra gången vi kom upp vann vi faktiskt!
Då varte typ 2-1
Båda lagen fuskade ;ö
Maha men när vi hade gjort satt det stod 2-1 så stod jag o moa framför vårat mål o skrek. o så sköt det andra laget på mål. Eller ja, försökte iaf.
Men dom träffade bah oss o sargen. Men när dom träffade oss kom det på klubba på fötterna ja överallt!
Då va moa o jag OSLAGBARA!
Ja som sagt det var kul!
Ehm... snart börjar det tråkiga ;/
Ska duscha sen... Oj oj vill vi prata om det?
LÄXOR IGEN!
Kan fortfarande inte dom....
No o engelska, HATA LÄXOR!
Vilka e med mej ? Komentera då.
SÄG INGET OM ATT LÄXOR E BRA! FÖR DOM ÄR TRÅÅÅÅKIIIIG! -.-
Ja.... bara att gå/krypa in i duschen!t
Knäppte inte kort på nåt roligt idag eftersom det inte har vare så kul förrutom på träningen då jag inte har med mej kameran.
men ni kan ju få se mina snygga kläder som jag hade x))
bbkl
bkl
nö
japp, lägg märke till det nya snygga halsbandet ;ö<333
men ska duscha nu o sen läxor.
Hare bra !<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är med, jag hatar läxor. Och jag visste inte att du kröp in i din dusch ;) hhaha<3

2009-01-19 @ 19:58:59
URL: http://bloggenomallting.blogg.se/
Postat av: emilia själv

Bra bra angelica :)(Y)

Vet då att vi är två <33

Visste du inte!? Men det gör jag ju jämt!!!

Men tack för att du komenterar så ofta om du nu ser detta :P<3

2009-01-20 @ 15:12:59
URL: http://eberggren.blogg.se/
Postat av: anna' SMACK.

fint halsband (:

2009-01-20 @ 16:23:13
URL: http://anaba.blogg.se/
Postat av: emilia själv

Hihi tack anna :P<3

2009-01-20 @ 20:12:39
Postat av: nora

Håller med helt o hållet!!!

2009-01-21 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0