erica <3<3

Hallåå!

Blir ett ganska sent inlägg idag :P
Ja ja, hur som helst så har jag vare på skolan idag.
Som vanligt, jag spelade piano. det gick väl bra x>
O sen så åkte Rude tjejOrna med Kina [Jennys mamma] hem.
så vi slapp vänta på bussen !
Hahahah! (Y)
O när jag kom hem så såg jag att mamma och Sandra hade handlat OTROLIGT MYCKET!
Oj oj oj!
Hahah, o dom hade vare borta sen halv elva. O jag slutar ju två. Satt.... hahah :P
O sen så fikade jag o mamma.
Efter det så gick jag till min "bästa kååmpizz" Vet ni vem det är !? :D
DATORN! Jag tycker faktiskt att mina dagar är ganska enformiga. kan inte va så kul o läsa om dom x))
Hihihi:P
ÅÅÅÅÅÅJJ! Blondin Bella åkte ut från let's dance :o :o :o "föörvåånad"
ja ja, nu tbx te min dag!
Nånstans mellan 18.00-18.30 kom ERICA te mej :D
Jippie !<3
Vi hade KULT! (det finns nåt som heter kult)
Fast vi satt mest vid datorn men vi hade kult ändå x))
O så såg vi lite på Let's dance ! :)
Vi knäppte kort o skrattade xD
Hon åkte hem nyss typ. Eller okey för typ 40 min sen 8) jaa, vid TIO :D
Hihhihi <3
erica
                  Erica vart kär i min underbara DOCKA !
bsl
                             Fy fy! Hon betar NÄSAN! x]
nalle
Hon gillade min nalle oxå(Y), till dockan var hon mor!
anki
                                     Anki ÄR ericas IDOL!
ludde
                           Ludde myser i soffan ! <3<3<3

ja ja, det har iaf varit en kul dag. Eller en kul KVÄLL !
kan hända att det blir Erica imorrn med :)<3
Vi skulle höras :) <3
Men nu måste jag sova, har träning imorrn kl. tio typ -.-'
jaja, gonatt o hare bra alla barn o vuxna!

(Vrf inte komentera när du ändå läst allt trevligt, du skulle kunna göra mej glad :D)


Här kommer ett trvligt hemligt meddelande :)
ψã∩ó θ²βÿð ËÆìÑÙ ‡≠œ¢∑ þÞ

P.s jag ska börja med att skriva på min blogg vem som har vare bäst att komentera min blogg. t.ex. den som har skrive snällast. eller skrive mest <3
Idag vinner......
hgl
WOHOO! Käre kusin <3

Hare gött allesammans x0 <3

Kommentarer
Postat av: nora

tackar;)

2009-01-26 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0