Timrå match!

Hallåååå :)

timrå


Idag så väckte pappa mej halv NIO -.-
Jag var astrött men jag skulle på fotbollsträing som började kavrt i tio :P
Det var väl roligt där men jag har sån otrooolig träningsvärk, jag känner mej öm i hela kroppen "/
O så var jag så trött ;( Aja, det gick väl ganska bra ändå!
När jag kom hem duschade jag, o sen satt jag mej vid datorn, jag loggade in på msn o så sorterade jag bilder (:
Sen ungefär klockan tre så for jag mamma o pappa till eon arena :P
Vi tittade på tmrå match :D
Dom mötte djurgården.
Timrå vann med 4-2 (Y)
Vi hade nåra djurgårdare bakom oss som slängde halsdukar i ansiktet på oss x) Hahah o så fick jag en sko på axeln xD
Så när vi kom hem åt vi middag o nu sitter vi o tittar på körslaget :P
Det blir tyvärr ett väldigt kort inlägg idag x/
Men har inget o skriva faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: nora

Du skriver roligt ;) Gissa vem som kamenterade nu :P

2009-01-10 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0