Älska sarah ofc! <3

Halloj allesammans !!
 
Hööhö, jag skriver ett kort inlägg nu för det kmr ett till ikv. om vad jag har gjort under dan x))
Just nu så är jag med Sarah iaf :)<333 Det var aslänge sen !
Fattar inte vrf ! :O
Aja men nu är vi med varandra :)
Sarah ska på birsta sen ;ö
Hehe jag med kanske. Jag ska kanske med mamma så då ses väl jag o sarah då ;ö <3
Men nu äre faktiskt så att Sarah är min Spaghetti rulle!
Hur som helst så ska Sarah skriva en Romaan nu i MIN blogg !
Kör igång Sarah!

emilia berggren är ämnet idag allihopa!:D
du är söt som socker du,
du är jobbig just nu,(NOT!)
jag älskar dej,
och de är klart att du älskar mej:D
kul har vi iallafall.
jesus föddes i ett stall,


jaja klandra mej inte för min känslosamma dikt ;P
NOT!
pöss påre gmn kmr alltid att älska dej .
du är så jävla underbar!
och det kmr du alltid att vara kmr du ihåg alla minnena?
hahhah de gör jag iallafall:D:D
jag kmr iallafall ihåg den här "Jag kmr över nu":D:D:D
fatta kul de va;P
jaja alla minnen ska vi inte rabbla upp de tar för lång tid.
och jag är dessutom för lat föra tt göra de:D
menmen har ändå tråkigt så nåra kan jag väl rabbla upp:P
som de idag när jag kom på ett nytt ord "skickligt:P
och idag så bar jag emilia från våran korridor och sedan hela vägen till korridoren utanför matsalen.
de var ganska jobbigt (pust)
sedan så stod vi ju där och vänta i 30000000 år.
å kakan bah dissa oss fö att köpa hårtorkar med elevrådet:P
närå hon fick lov att dissa oss;P
men sen hade vi musik och  vi skrev en låt om grönsaker .:D
okej nu så ska snart emilia få skriva så då kmr jag fortsätta på min fina teckning:D:D<333
klockan är 16:56 och är fortf. uttråkad.de är den 21/1 och nu ska emilia skriva ses pözz <3333333333333

åååh tack sarah! *torkar bort en tår*
Allt detta du skrev är sant jag vet Haaaahahahhahaha svarade bara som dej honungen <3
Men du är underbar o JAG älskar DEJ!
Orkar inte skriva lika mkt som du men du vet ändå vad jag vill säga. :)
O själlvklart har jag 100000000000000000 minnen :)
Hihihihi <3
Detta inlägg är kanske inte så roligt att läsa.
men för mej är det iaf det :)<3 Ja såklart det Sarah skrev (: <33
Men nu ska sarah o jag hitta på nåt skojjsigt, o så skriver jag ett inlägg om vad jag har gjort under dagen om några timmar (: <3

Puss alla o kom ihåg! SARAH FÅR MEST PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: FRIIIIDA (emilias

JAG SAKNAR SOMMARN ! SPECIELLT KANINUNGARNA! <3

JAG ÄLSKAR DIG ;****

2009-01-21 @ 17:42:11
URL: http://fmhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0