Designer

Halloj igen ;D

Idag så spelade jag innebandy match.
oj, oj, oj säger jag bara!
Ni vill INTE veta hur det gick ;s
åååh.... första perioden låg vi under med 6-0.
Vi gjorde 3 mål. Mer säger jag inte x))))

hahahah!

När jag kom hem så satte jag mej vid datorn x)))
Men sen så såg jag o Sandra på Madagaskar 2.
Den var väl helt okej! Lite rolig osådär :D<33
Vid ungefär 5 så var jaag med Frida <3
Hon kom till mej. för jag hade inte äte middag.
Vi satt vid datorn.
Sen gick vi till henne <3
Då satt vi oxå vi datorn.
Sen så designade vi precis som igår/inatt :)
Tänkte visa mina snygga designer x)
hoil
1. moa                                        2.Lisa

bkj
3.Amanda                                                    4.Cindy
hlk
5.Mishelle                                                                        6.Laura
gohil
7.Pim                                                                    8.Ellen
jpoönl
9.Brittany                                                      10.Julia
holh
Så här ser dom ut i början. Man målar kläderna själv.

Nu MÅSTE den som har läst allt komentera.
Men jag säger vad man ska skriva.
Man ska rösta på vilken modell som är finast.
man skriver nummer och namn.
(Mamma och Pappa måste oxå "rösta")
Ni kan ju vara anonyma om ni vill.
Jaja, rösta ska ni iaf!!!!!!

Hahahaha jag är elak!
men nu måste jag sova. för det är skola imorrn.
hare bra <3

Kommentarer
Postat av: Far

Nummer 4

Jag vill ha en längre matchrapport!

2009-01-26 @ 08:38:39
Postat av: karin

haha! innan jag hade kommit till slutet fattade jag inte att dom redan var klara tjejerna asså:P jag bah what! skolans nästa bild talang eller? ;O :D vem vet... ;)

2009-01-26 @ 16:32:50
Postat av: nora

Nummer 10

2009-01-26 @ 20:01:14
Postat av: nora

Trean förresten

2009-01-26 @ 20:26:11
Postat av: Ingela

Svårt att välja, men det får bli nr. 5.

2009-01-27 @ 11:35:51
Postat av: sarah

hmm.... svårt att välja alla är så fina!<333

men jag tror jag tar nmr 3. amanda



pözz påre granbarret!<3333

2009-01-28 @ 20:22:42
URL: http://sarahme.blogg.se/
Postat av: Mamma

Alla är fina men jsg röstar på nr 3 Amanda men nr 2 Lisa kommer strax efter : ) Puss o Kram

2009-01-28 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0