trött....

heiii!

Har lust att säg hejdå på engång!!
Men så elak täker jag inte vara! nej, nej.

ja ja, idag har jag vare på skolan. helt vanlig dag, med inte så många lektioner .
Hände väl ett o annat.....
ja ja, när jag kom hem så....
Fikade jag. sen satte jag mej vid datorn. men jag tränade faktiskt oxå på so läxan ;/ Tråkigt men bra.
Kl. 17.20 så hade vi "fotbolls" träning. Vi var i brottar salen o hade fys..kanske kan kalla det de ? Jag vet inte xD
Jaja, vi gjorde en MASSA upphopp, o sittups. lite armhävningar O nåt annat grejs.
Och idioten.
O så strechade vi. men vi gjorde mkt mer :P
Det var faktiskt kul.
Jag vart iinte så trött men när jag kom så....TRÖTT! Ja. Benen bah.....! O så var jag liixom trött bara trött. sova trött. så trött.
O sen så duschade jag lite snabbt. sen varte läx träning som en tok. På so:n.
jag kan den LIIIIIITE!
Ja, åå, kmr inte gå bra imorrn ;/
O så MÅSTE jag träna på piano. men jag har liixom inte gjort det.
o så har jag ingee mkt tid o träna. så då orkar jag inte. Jag vill bara ge upp fatt jag inte kan. Så drf skreev jag blogg nu.
Orkar inte rättaa stavfel om det blir nå sånna ;/
Jag är ganska hungrig oxå.... 8D
Hehe..he.
Här är svar till Nora som undrade vad jag har innebandyglasögonen till:
Jag har dom när jag spelar innebandy x))
Haha men man har dom för att man inte ska få bollar eller klubbor i/på ögonen. man kan göra illa sig väldigt mkt då.
Så det är mkt säkrare att ha det.
o jag har haft innebandyglasögon i alla år som jag spelat.
Så när jag inte hat vågar jag nästan inte spela för är så rädd att nåt ska hända xD

O SARAH har skrivit dagens snällaste komentar.!<3
Hon röstade på en modell.
Det var 3.an AMANDA!
Så här ligger det till nu:
1. moa=
2.Lisa=
3.Amanda=2
4.Cindy=1
5.Mishelle=1
6.Laura=
7.Pim=
8.Ellen=
9.Brittany=
10.Julia=

Vill inte du att det ska vara så. RÖSTA!
jag tvingar dej som inte röstat att rösta.
MAMMA RÖSTA!
Eller har du slutat läst min blogg =P?

ja ja, här är lite bilder :)
hiol
Jag ritade frihetsgudinnan på datorn på skolan. är tyvär suddig. Eller VÄLDIGT suddig. Men det går inte så bra att knäppa kort med kameran på en bild som är på mobilen ;/
vk.
En annan suddig bild!
hhl.
Ludde på/i sin favvo plats <3
hl
Resten av kvällen kmr spenderas framför "pianot" ;//////

hejdå alla :)<3

Kommentarer
Postat av: Karin!

Ohh! I know the feeling, jag kan inte ett skit om den där läxan! Som jag brukar säga en bra kommentar från Annita är typ bajs år borta! Men jaja ftw jag prioriterar msn och bloggar i nuläget istället ;)

2009-01-28 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0