10000000000- ;o

Hej hej allihopa om det nu är så många som läser detta!

Joo, att om DU ska fortsätta att läsa MÅSTE du lämna en KOMENTAR!! Minst en, max... ja det finns inget max så lämna en massa komentarer men minst en!
DU MÅSTE LÄMNA EN KOMENTAR! P.s mamma och pappa slipper D.s

Idag är det varmt ISKALLT som du kankse har märkt!
Om du inte har märkt det så gå ändå inte uut för det är 20- typ men det känns som 100000000000000000000000- ! :O
Jag har iaf vare på skolan idag, jag stod UTE I KYLAN O ONÖDAN!!!
jaaaa, jag stod o väntade på bussen o så kom den inte!
SKIT BUSS! den går jämt sönder. o den kommer inte om det är typ 3- :I
åååh, vad jag hatar den !!!!!!
Den suger verkligen! Kanske ska jag säga vÄrkligen! För vi värker när den inte kmr jöh!
jah jah, man blir ju deprimerad när man pratar om den så den skiter vi i nu!

På skolan så hade vi vanliga lektioner. Jag spelade piano idag, det var faktiskt ganska kuligt!
Det är liixom läxorna som jag inte orkar göra ;/
Ja ja.... när jag kom hem åt jag en av mammas goda muffins :D (Y)
Ni tittar jag på Fresh Prince i Bel Air  :D O så sitter jag vid datorn då.
Imorrn ska jag o nåra/nån mer från familjen till fam.Björklund på julgransplundring! :D
O så på söndag ska jag o frida på bio !
Tyvärr har jag no läxa som oxå måste göras ! ;(

Hejdå alla ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0